همه چیز درباره ی رئال مادرید
همه چیز درباره ی رئال مادرید

منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو
فروردين 1392
نويسندگان
nima
کد هاي جاوا

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 555
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 555
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

عکس رئال مادرید  <-PostCategory-> 

هر زمان که مورینیو به لندن سفر می کند، شایعات و گمانه زنی ها در مورد احتمال بازگشت او به چلسی شدت می گیرد

شاید کتاب های فراوانی در مورد ژوزه مورینیو نوشته شده باشد؛اما حالا خود او تصمیم گرفته تا کتابی درمورد زندگی فوتبالی اش بنویسد. این کتاب «فوتبال من»نام دارد و در پائیز به بازار خواهد آمد.

این کتاب به بهانه جشن گرفتن پنجاه سالگی سرمربی پرتغالی است و در آن به مروری بر مهمترین لحظات کارنامه مربیگری مورینیو و همچنین دیدگاه فوتبالی او پرداخته شده.این کتاب به صورت همزمان درسرتاسر دنیا توزیع خواهد شد و قطعا یکی از کتاب های پرفروش سال خواهد بود.

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رئال مادرید از روز آزادش برای سفر به لندن استفاده کرد. اوصبح روز سه شنبه با پرواز ساعت 6.45 دقیقه صبح مادرید- لندن به پایتخت انگلیس رفت و عصر همان روز هم به مادرید بازگشت تا بتوانددر جلسه تمرینی صبح روز بعد حضور یابد.

بعد از برد قاطعانه رئال مادرید در ورزشگاه سن ممس و مقابل اتلتیک بیلبائو، رئالی هاچند روزی استراحت کرده و از صبح روز 4شنبه به تمرینات تیمی بازگشتندتا خودشان را برای بازی روز شنبه مقابل رئال بتیس آماده کنند.

این در حالی است که سرمربی پرتغالی رئال در ماه مارس هم چند روزی را در شهر لندن سپری کرده بود (روزهای 24، 25 و 26 مارس) و حتی در دو جلسه تمرینی تیمش که درغیاب بازیکنان ملی پوش برگزار شده بود، غیبت داشت. هر زمان که مورینیو به لندن سفر می کند، شایعات و گمانه زنی ها در مورد احتمال بازگشت او به چلسی شدت می گیرد. لازم به یادآوری است که در روز 28 فوریه سال 2012 بود که او لندن خانه ای خریداری کرد و همسر آقای خاص هم نام دخترشان را برای تحصیل در مدرسه ای در لندن ثبت نام نمود.

خبر سفر آقای خاص به لندن در برنامه «بازی 12» در کادنا کوپه اعلام شد و البته جزیات بیشتری درمورد این سفر اعلام نگردید. البته این طور به نظر می رسد که دلیل این سفرهای اخیر مورینیو به لندن، این است که از اوقات فراغتش در کنار خانواده اش لذت ببرد. او در جریان این سفر چند ساعته، برای خرید به فروشگاه های مشهور Harrods در لدن رفت .

همسر و دختر مورینیو که هر دو ماتیلده نام دارند،سفرهای مرتبی به شهر لندن دارند؛دختر 16 ساله مورینیو در فصل تحصیلی پیش رو ، دوره دانشگاهی هنرهای زیبا را در کالج هنر کمبرول لندن آغاز می کند و از همین رو پدرش یک سال و نیم پیش خانه ای در لندن خریداری کرده بود.

صبح روز 5شنبه رسانه های خبری از دلیل این سفر یک روزه پرده برداشتند.گویا دلیل سفر آقای خاص به لندن این بوده که همسر و فرزند او چند روز پیش قربانی یک دزدی می شوند واو برای همراهی خانواده اش و غلبه برترسی که برآنها حکمفرما شده، به نزد آنها رفته 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






+ نوشته شده در جمعه 30 فروردين 1392برچسب:,ساعت 7:34 توسط nima |
مطالب پيشين
» زندگی نامه کریس رونالدو
» عکس رونالدو
» عکس رئال مادرید





پيوندها


ردیاب جی پی اس ماشین ارم زوتی z300 جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه جیز درباره ی رئال مادرید و آدرس football-real.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com